ES | EU

Oarsoaldeko Eskola Publikoen Topaketa

2019ko ekainaren 2an Errenteriak hartuko du Euskal Eskola Publikoaren Jaia, eta aukera hori aprobetxatuz, gure asmoa da Oarsoaldeko eskola publikoak elkartzea, gure eskualdean eskola publikoa indartzea eta behar duen babesa eskatzea. Horretarako, ikasturte honetan, jaiaren aldeko hainbat ekitaldi eta festa antolatuko ditugu eskualdeko herrietan. Lehenengoa Oiartzunen egingo dugu, urriaren 21ean, igandea. Egun horretako jarduerak hauek izango dira:

9:30 Errenterian bilduko gara, Zumardian, bidegorritik Oiartzungo Elizalde Herri Eskolara joateko bizikletaz.
10:30 Han harrera egingo digute, eta ondoren hamaiketakoa egongo da.
11:15 Herrian barrena desfilea egingo dugu herriko plazara, eskualdeko eskoletan sortutako buruhandiekin eta musikariekin batera.
12:00 Txupinazoa, txalaparta, agurra, aurkezpena eta bertsoak izango dira herriko plazan, eta amaierako txupinazoaren ondoren, berriz eskolara itzuliko gara kalejiran.
13:15 Norberak eramandakoarekin bazkaria egingo dugu, eta jarraian hainbat jarduera izango dira: mural margoketa, aurpegi margoketa eta herri kirol nahiz jolasak.
16:00 Errenteriarantz abiatuko gara bueltan.
Egunean zehar ateratako argazkiak eskolako web-orrian argitaratuko direla jakinarazten dizuegu.

Izena emateko, bloga erabil dezakezue, edota telefonoz deitu 637841763 zenbakira (arratsaldez).

Ondakin antzerkia

Ostiralean Ondakin antzerkia izan genuen gurean, txikiak (eta ez horren txikiak ere) ondakinen kudeaketaren inguruan kontzientziatzeko asmoz. Gerturatu zirenek aurrerantzean han ikasitakoak erabiliko dituztelakoan gaude. Horra ekitaldiaren hainbat argazki.

Naroa González Maddalen Sarietan garaile

XXXI MADALEN SARIA

1. MAILA. PROSA. 1.SARIA

AMAIERARIK GABEKO IPUINA

Bazen behin Daniela izeneko neska bat. Danielak 9 urte zituen eta bere familiarekin Malagako herrixka batean bizi zen. Daniela zoriontsua eta dibertigarria zen, beti irribarre bat ahoan zuen. Baina Danielak arazo bat zuen: iluntasunari beldurra zion.  Ia gau guztiak beldurrez oheratzen zen.

Gau batean, ohean zegoela, bere leihotik tok-tok entzun zuen. Izugarrizko beldurra sartu zitzaion, garrasika hasi zen bere amari deitzen baina  inor ez zen etorri. Bat-batean, leihotik sorgin bat agertu zen eta Danielari esan zion lasai egoteko, bera sorgin zintzoa zelako.

Sorginak Danielaren iluntasunari beldurra kentzea besterik ez zuen nahi. Orduan, poltsikotik eskua atera zuen eta Danielaren buru gainean hauts magikoak bota zituen.  Daniela berehala  lasaitu eta lotan gelditu zen.

Hurrengo egunean, esnatzean ez zekien gertatutakoa amets bat izan zen ala ez. Gaua iritsi zen,  konturatu zen iluntasunari dagoeneko  ez ziola beldurrik izaten eta pentsatu zuen pertsona guztiok gure sorgin zintzoa barruan dugula.

Danielak amets baten bidez  gaitasuna gure barruan daukagula ikasi zuen.

Baina…amets bat izan zen?

Naroa González

Cristobal Gamon LH

4. maila

Euskal Eskola Publikoaren Jaia Lekeition

Datorren igandean, ekainak 3, Euskal Eskola Publikoaren Jaia ospatuko dute Lekeition. Animo eta parte hartu!

"Errenterian 11 Kolore"

Datorren maiatzaren 18an, ostirala, Kultur Aniztasunaren Nazioarteko Eguna ospatuko da hirugarren urtez. Hori dela-eta Errenterian arratsaldeko 18:00etan Zumarditik Kultur aniztasunaren aldeko erritmoz beteriko martxa koloretsua abiatuko da Koldo Mitxelena ikastetxeko (Biteri) patiora. Izan ere, kultur aniztasunak aberastu egiten du, eta horren erakusle argia da gure herria, egun 80 jatorri baina gehiagotako jendea biltzen baitu.

Dantza eta abestia entsaiatu nahi izanez gero, loturetan saktu besterik ez duzue.

Familia Jolasean

Burmuinaren astea

Burmuinaren astearen aitzakiaz, 2. mailako ikasleria Eureka Zientzia museora joan zen eta Onda Vascako "A pie de calle" irratsaioan parte hartu zuten. Lerro hauen azpian duzue elkarrizketaren audioa.

Guraso eskola

Dakizuenez Errenteriako Udalak, herriko ikastetxetan hezkuntzari laguntza emateko "Guraso Eskola" zerbitzua eskaintzen dizue. Zerbitzu honen bidez 2 eta 16 urte bitarteko haurren eta gaztetxoen gurasoen dinamizazio eta heziketa gauzatzen da, zuen beharrei erantzuteko helburuarekin. Hori dela eta martxoa-maiatza bitarteko gai hauek landuko ditugu:

2018-19 onarpena

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak 2018-19 ikasturterako aurrematrikula deialdia argitaratu du. Azpiko aurkezpenean informazio guztia duzue, eta hemen sakatuta saileko web-orrian sartuko zarete.

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

2018/11/16
Al As Az Og Or Lr Ig
2018/11/16 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

KORRIKA TXIKI 2015 GAMONEN

BIDEOAK ETA ARGAZKIAK

Argazkiak deskargatu ahal izateko

multimediara joan.

Para poder descargar

los fotos entrad en multimedia.

EUSKARAZ

EN CASTELLANO