ES | EU

"Errenterian 11 Kolore"

Datorren maiatzaren 18an, ostirala, Kultur Aniztasunaren Nazioarteko Eguna ospatuko da hirugarren urtez. Hori dela-eta Errenterian arratsaldeko 18:00etan Zumarditik Kultur aniztasunaren aldeko erritmoz beteriko martxa koloretsua abiatuko da Koldo Mitxelena ikastetxeko (Biteri) patiora. Izan ere, kultur aniztasunak aberastu egiten du, eta horren erakusle argia da gure herria, egun 80 jatorri baina gehiagotako jendea biltzen baitu.

Dantza eta abestia entsaiatu nahi izanez gero, loturetan saktu besterik ez duzue.

Familia Jolasean

Burmuinaren astea

Burmuinaren astearen aitzakiaz, 2. mailako ikasleria Eureka Zientzia museora joan zen eta Onda Vascako "A pie de calle" irratsaioan parte hartu zuten. Lerro hauen azpian duzue elkarrizketaren audioa.

Guraso eskola

Dakizuenez Errenteriako Udalak, herriko ikastetxetan hezkuntzari laguntza emateko "Guraso Eskola" zerbitzua eskaintzen dizue. Zerbitzu honen bidez 2 eta 16 urte bitarteko haurren eta gaztetxoen gurasoen dinamizazio eta heziketa gauzatzen da, zuen beharrei erantzuteko helburuarekin. Hori dela eta martxoa-maiatza bitarteko gai hauek landuko ditugu:

2018-19 onarpena

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak 2018-19 ikasturterako aurrematrikula deialdia argitaratu du. Azpiko aurkezpenean informazio guztia duzue, eta hemen sakatuta saileko web-orrian sartuko zarete.

Euskararen astea 2017

Urretxindorra proiektua

SOS Arrazakeria elkarteak Urretxindorra proiektua martxan jarri du eta gure eskolako hainabt ikaslek parte hartzen dute bertan.

OARSOARRAK

Oarsoarrak komunitateak Oarsoaldeko euskarazko komunitatea adierazten du. Komunitate zabal eta irekia, adin tarte, jatorri, esparru... ezberdineko pertsonez osatua. Guztiek dute tokia Oarsoarrak komunitatean. Bakoitzak bere esparrutik eta bere neurriko konpromisoarekin euskararen alde eragiteko asmo irmoa biltzea du helburu egitasmoak. Familia arteko harremanetan, eskolan, erosketetan, lanean, bakoitza bere esparrutik, bere bizitzeko modutik, joeretatik eta iritzietatik, baina guztiek euskaraz eragin eta bizitzeko borondate irmoarekin.
Animatu! Izena eman zure konpromisoa adieraziz eta zure ingurukoak gonbidatu! Oarsoaldeko Euskararen komunitatean bat eta bat ez baita bi!
Parte hartzaile guztien artean hainbat sari zozketatuko dira.

Maratoi Txiki festa

Aurten ere, Gipuzkoako Atletismo Federakuntzak, aurreko urteko ekintzei jarraipena emanez Zurich Maratoi Txiki Festa antolatuko du bigarren urtez. Helburua atletismoa sustatzea izango da. Anoetako miniestadioan korrika egiteko aukera emango zaie txikienei. 3 eta 13 urte bitartzekoentzat zuzenduta dago.

Aurten, izen-emateak 3€-ko kostua izango du honako helbidean, eta guztiek kamiseta bat eta askaria jasoko dute.

Animatu zaitezte!

ERALDAKETA FEMINISTARAKO ESKOLAKO

Martxan da 2017-2018 ikasturterako ERALDAKETA FEMINISTARAKO ESKOLAKO programazioa.

Ikastaroen informazioa HEMEN

Izena emateko, atxikita dagoen FITXA BETEeta eskolafeminista@errenteria.eus BIDALI edo Berdintasunerako azpisailera (herriko palza z/g) EKARRI.

Eta ikasturteari hasiera emateko bihar, urriak 6, DENOK GARA KING KONG jardunaldia izango dugu.

ALBISTEA HEMEN

Animatu, zure zain gaude!

2018/05/21
Al As Az Og Or Lr Ig
2018/05/21 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

KORRIKA TXIKI 2015 GAMONEN

BIDEOAK ETA ARGAZKIAK

Argazkiak deskargatu ahal izateko

multimediara joan.

Para poder descargar

los fotos entrad en multimedia.

EUSKARAZ

EN CASTELLANO