ES | EU

2017-18 Bekak

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia argitaratu du. Irudian sakatuz argibide gehiago izango dituzue zuen eskura.

Udabidaia

Edukhazi hezkuntza proiektutik udarari begira Udabidaia Ibiltaria izeneko udaleku ibiltari bat antolatzen ari dira non 12 egunetan 8-14 urte bitarteko umeek Talaia Bidea (Hondarribi-Saturraran) egingo dute eta horrez gain euskal ingurunea eta kulturaren ondarea, oraina eta etorkizuna, sentitu, bizi eta eraikiko dute modu kooperatibo batean jokatuz.

Gurasoei proiektu hone berri emateko maiatzak 17asteazkena, 17.00etan Mikelazulo Kultur Etxean aurkezpen bat antolatuko dute.

Hemen duzue proiektuaren inguruko informazio gehiago, eta http://edukhazi.eus/ helbidean beste ekintza askoren inguruko informazioa duzue.

"Errenterian 11 Kolore" maiatzaren 19an ospatuko da aurten

Datorren maiatzaren 19an, ostirala, Kultur Aniztasunaren Nazioarteko Eguna ospatuko da bigarren aldiz. Hori dela-eta Errenterian arratsaldeko 18:00etan Zumarditik Kultur aniztasunaren aldeko erritmoz beteriko martxa koloretsua abiatuko da Koldo Mitxelena ikastetxeko (Biteri) patiora. Izan ere, kultur aniztasunak aberastu egiten du, eta horren erakusle argia da gure herria, egun 80 jatorri baina gehiagotako jendea biltzen baitu.

Martxa honetan parte hartzeko, Errenteriako Udalak entsegua antolatu du maiatzaren 18rako, osteguna, gure eskolan, 17:00ean.

Irudian sakatuz, informazio gehiago duzue zuen eskura.

Kontari Landarbaso

Landarbaso Abesbatzak Kontari, beraien proiektu berria aurkezteko saio bat antolatu du. Hemen informazio gehiago duzue.

20. korrika

20. Korrika ate joka datorkigu eta guk datorren ostiralean, martxoaren 31ean ospatuko dugu auzoko kaleetan zehar. Hemen duzue aurtengo abestia zuen seme-alabekin entzuteko (eta abesteko).

Greba

Bihar, ELA, STEILAS eta LAB sindikatuen deialdiari jarraituz, ikastetxeko hainbat irakaslek eta sukaldari guztiek greba egiteko eskubidea erabiliko dute. Honek ikastetxearen egunerokoan eragina izango du. Hemen duzue informazio guztia.

2017-18 aurrematrikula

ESKATZAILEEN ZERRENDAK

LISTAS DE SOLICITANTES

HAUR HEZKUNTZA

EDUCACIÓN INFANTIL

LEHEN HEZKUNTZA

EDUCACIÓN PRIMARIA

BEHIN BEHINEKO ONARTUEN ZERRENDAK

LISTAS PROVISIONALES DE ADMITIDOS/AS

HAUR HEZKUNTZA

EDUCACIÓN INFANTIL

LEHEN HEZKUNTZA

EDUCACIÓN PRIMARIA

Giza Eskubideen astea

Errenteriako Udaleko (kultur aniztasuneko, garapenerako lankidetzako eta giza eskubideetako) azpiatalak, bigarren urtez, GIZA ESKUBIDEETAKO ASTEA antolatu du abenduaren 12tik 18ra bitarte.

Programa horren barnean haurrentzat ekintza bi aurreikusten dira:

-Haur zinema; abenduaren 12an, "Kirikú eta basapiztiak"

-Ipuin kontaketa; abenduaren 17an, Haur liburutegian

Euskararen astea

Beste urte batez bueltan dugu Euskararen Astea Cristobal Gamonen, eskolako langile eta irakasleentzat urteko aste guztiak izan arren euskararenak. Aurtengoan Lau Haizetara elkartetik beherago ikusiko duzuen kartelarekin familia-argazki bat egin eta kompromezu bat idazteko proposamena jaso dugu (horretarako irudiaren gainean sakatu eta inprimatu egin beharko duzue). Ikastetxetik parte hartzera animatu nahi zaituztegu. Egiten baduzue, bidali argazkiak honako helbide honetara: gamoneuskaraz@cristobalgamonlhi.eus (abenduaren 2ra arte). Gero guk jasotako argazki guztiak Lau Haizetara elkartera birbidaliko ditugu beraiek jasotako argazki guztiekin hormirudi haundi bat egin dezaten (baimena) .

Ingelerako blog berria

Ingelereako irakasleek blog berri bat jarri dute martxan zuentzako. Bertan zuen seme-alabek klaseetan egiten dituzten hainbat ekintza izango dituzuen ikusgai. Blog honen izena "Little Spells" da eta ziklotan dago zatituta. Animo eta sartu ikustera!

2017/09/25
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/09/25 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

KORRIKA TXIKI 2015 GAMONEN

BIDEOAK ETA ARGAZKIAK

Argazkiak deskargatu ahal izateko

multimediara joan.

Para poder descargar

los fotos entrad en multimedia.

EUSKARAZ

EN CASTELLANO