ES | EU

Zaldiketa ikastaroa

Donostiako Loreak Zalditegitik zaldiketa ikastaro bat egiteko eskaintza iritsi zaigu. Irudi gainean sakatuz argibide gehiago eta izen-emate orria aurkituko duzue.

OARSOARRAK

Oarsoarrak komunitateak Oarsoaldeko euskarazko komunitatea adierazten du. Komunitate zabal eta irekia, adin tarte, jatorri, esparru... ezberdineko pertsonez osatua. Guztiek dute tokia Oarsoarrak komunitatean. Bakoitzak bere esparrutik eta bere neurriko konpromisoarekin euskararen alde eragiteko asmo irmoa biltzea du helburu egitasmoak. Familia arteko harremanetan, eskolan, erosketetan, lanean, bakoitza bere esparrutik, bere bizitzeko modutik, joeretatik eta iritzietatik, baina guztiek euskaraz eragin eta bizitzeko borondate irmoarekin.
Animatu! Izena eman zure konpromisoa adieraziz eta zure ingurukoak gonbidatu! Oarsoaldeko Euskararen komunitatean bat eta bat ez baita bi!
Parte hartzaile guztien artean hainbat sari zozketatuko dira.

Maratoi Txiki festa

Aurten ere, Gipuzkoako Atletismo Federakuntzak, aurreko urteko ekintzei jarraipena emanez Zurich Maratoi Txiki Festa antolatuko du bigarren urtez. Helburua atletismoa sustatzea izango da. Anoetako miniestadioan korrika egiteko aukera emango zaie txikienei. 3 eta 13 urte bitartzekoentzat zuzenduta dago.

Aurten, izen-emateak 3€-ko kostua izango du honako helbidean, eta guztiek kamiseta bat eta askaria jasoko dute.

Animatu zaitezte!

ERALDAKETA FEMINISTARAKO ESKOLAKO

Martxan da 2017-2018 ikasturterako ERALDAKETA FEMINISTARAKO ESKOLAKO programazioa.

Ikastaroen informazioa HEMEN

Izena emateko, atxikita dagoen FITXA BETEeta eskolafeminista@errenteria.eus BIDALI edo Berdintasunerako azpisailera (herriko palza z/g) EKARRI.

Eta ikasturteari hasiera emateko bihar, urriak 6, DENOK GARA KING KONG jardunaldia izango dugu.

ALBISTEA HEMEN

Animatu, zure zain gaude!

2017-18 Bekak

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia argitaratu du. Irudian sakatuz argibide gehiago izango dituzue zuen eskura.

Udabidaia

Edukhazi hezkuntza proiektutik udarari begira Udabidaia Ibiltaria izeneko udaleku ibiltari bat antolatzen ari dira non 12 egunetan 8-14 urte bitarteko umeek Talaia Bidea (Hondarribi-Saturraran) egingo dute eta horrez gain euskal ingurunea eta kulturaren ondarea, oraina eta etorkizuna, sentitu, bizi eta eraikiko dute modu kooperatibo batean jokatuz.

Gurasoei proiektu hone berri emateko maiatzak 17asteazkena, 17.00etan Mikelazulo Kultur Etxean aurkezpen bat antolatuko dute.

Hemen duzue proiektuaren inguruko informazio gehiago, eta http://edukhazi.eus/ helbidean beste ekintza askoren inguruko informazioa duzue.

"Errenterian 11 Kolore" maiatzaren 19an ospatuko da aurten

Datorren maiatzaren 19an, ostirala, Kultur Aniztasunaren Nazioarteko Eguna ospatuko da bigarren aldiz. Hori dela-eta Errenterian arratsaldeko 18:00etan Zumarditik Kultur aniztasunaren aldeko erritmoz beteriko martxa koloretsua abiatuko da Koldo Mitxelena ikastetxeko (Biteri) patiora. Izan ere, kultur aniztasunak aberastu egiten du, eta horren erakusle argia da gure herria, egun 80 jatorri baina gehiagotako jendea biltzen baitu.

Martxa honetan parte hartzeko, Errenteriako Udalak entsegua antolatu du maiatzaren 18rako, osteguna, gure eskolan, 17:00ean.

Irudian sakatuz, informazio gehiago duzue zuen eskura.

Kontari Landarbaso

Landarbaso Abesbatzak Kontari, beraien proiektu berria aurkezteko saio bat antolatu du. Hemen informazio gehiago duzue.

20. korrika

20. Korrika ate joka datorkigu eta guk datorren ostiralean, martxoaren 31ean ospatuko dugu auzoko kaleetan zehar. Hemen duzue aurtengo abestia zuen seme-alabekin entzuteko (eta abesteko).

Greba

Bihar, ELA, STEILAS eta LAB sindikatuen deialdiari jarraituz, ikastetxeko hainbat irakaslek eta sukaldari guztiek greba egiteko eskubidea erabiliko dute. Honek ikastetxearen egunerokoan eragina izango du. Hemen duzue informazio guztia.

2017/11/20
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/11/20 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

ERROR (no puede mostrarse el objeto)

KORRIKA TXIKI 2015 GAMONEN

BIDEOAK ETA ARGAZKIAK

Argazkiak deskargatu ahal izateko

multimediara joan.

Para poder descargar

los fotos entrad en multimedia.

EUSKARAZ

EN CASTELLANO